kata pujangga

keberanian adalah sesuatu perkara yang si pengecut katakan bodoh


Jumaat, 4 Disember 2009


minggu lepas aku ngan beberapa member aku gi tengok citer nie.....
kononnya citer nie de kene mengena dengan hari kiamat....
klau ikut ramalan kaum maya lar kan....
pelik tol omputih nie...
kiamat percaye....
hari kebangkitan percaya....
siap buat movie lagi....
 tapi tidak mahu menerima islam....
tidak mahu mengikut ajaran isalam....

mula-mula aku dah agak dah mesti de orang selamat....
standart citer omputih ler....
de owg idup....
wlaupun bumi dah musnah...

klau di pikirkan mengikut agama islam...
mene de hari kiamat owg selamat...
semua owg kena hisab...
x kire la ko sape...

yang lagi pelik....
diorang percaya dengan nabi nuh....
kenapa aku ckap cam tu...
sebab cara diorang selamatkan diri dari hari kiamat tu dengan gune bahtera...
yela...
nabi nuh kan selamat....
mase banjer besar yang melanda
tu yang diorang tiru tu....
nampak sangat diorang percaya kat nabi nuh.....
tapi mereka tidak beriman....

lagi satu....
citer nie memang de dakyah amerika syarikat....
dalam citer nie di tunjukkan....
presiden amerika snggup berkorban untuk amerikalah konon...
baek ler konon.....
padahal cam setan....

filem nie ikut paleotak orang kafir.....
memang banyak terpesong....







1 ulasan:

  1. tgok kat maner citer tue???
    omputih kan gila2...
    bende2 plik sume depa nak wat...

    BalasPadam