kata pujangga

keberanian adalah sesuatu perkara yang si pengecut katakan bodoh


Khamis, 30 Disember 2010

dah lar tu...


kalam dengan bismillahirahmanirahim
dah lama aku x update blog nie...
dah berape bulan da...
agak-agak dah 4, 5 bulan...
lama gak la...
banyak la bende jadi pas abes sekolah...


kalau ikut skrang nie
dah bape mnggu aku kat umah...
pas abes jer paper ekonomi asas
yang buat pale ak pening
terpaksalah pergi usim....
selangkah ke usim...katanya..


sepanjang spm 2010
aku dapat rasakan keberkatan
dan kekecewaan kerana
ade subjek yang ak x dapat wat dengan terbaik
tapi aku dah cube sedaya upaya
belajar dan terus belajar...


aku sekarang dah abes sekolah
bak kata mmber aku nama jawe...
"dulu aku pakai baju sekolah dan...
sekarang aku nak pakai baju universiti.."
sungguh smart kata2mu jawe....
semoge berjye PLKN..hehhe


semalam malysia menang bole
aff suzuki...
thniah lah...
wlaupun aku nie bukan anak jati malaysia
tapi kat umah aku de perabot jati,,,hehhe


lagi satu perkembangan ....
hampir semua qg93 de facebook....
virus facebookmania....
melanda mannusia di dunia....
tak kira lah kat mane....
india, china united states
yang hitam ke....
yang putih ke....
yang sepet ke...
yang mancung ke...
smua dah berjangkit...

masa aku pergi usim...
ak dah nmpk mase depan ak...
ak nak ambil tamhidi ekonomi dan muamalat...
pastu smbung ambil ijazah sarjana muda
pengurusn kwngan...
bukak chalet....

dah la...
da banyak ak mmbebel nie....


Sang RaJuna Tempe.....wrote

Tiada ulasan:

Catat Ulasan